World Of Warcraft, WoW Pointer 13

Tuesday, November 15, 2011

Blog aku simple aje


Ya! betul, blog aku simple aje. Tidak ada lagu,graphic yang style,layout yang memukau jiwa wah!. Hahahahaha. Aku tidak suka blog yang ada lagu, kerana menganggu focus aku untuk baca apa yang ada dalam blog, jadi jika korang nak aku baca blog korang, cepat-cepatlah buang lagu. hahaha. Untuk membina blog yang baik, korang perlu ada idea yang baik dan dapat menarik perhatian orang, contohnya wat citer gempak2 dan lawak2 dan sama waktu dengannya. Selain dari itu, kalau boleh jangan duk letak banyak sangat perhiasan-perhiasan seperti kartun doraemon laa,kucing la hape laa, sebab kalau ada banyak benda-benda macam ni, blog korang akan jadi berat nak mampos (macam gajah). OK aku pon tak tau kenapa aku tulis benda-benda tidak penting macam nih,hahaha...sekian sahaja..Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Followers